Wednesday, August 19, 2015

Вихідні з друзями | Царинка | Карпати


Мабуть достатньо всього один раз побувати в Карпатах, щоб зрозуміти чарівність української природи та її привабливість. 
Нам випала така нагода і для відпочинку обрали саме Царинку, про яку не раз вже чули хороші відгуки. Ця база відпочинку вразила своїм затишком, чистотою, кришталевим свіжим повітрям і простою українською красою. Поблизу протікає річка Рожаночка, під шум якої відпочиваєш душею, чого іноді не вистачає в міських буднях.



Заворожуючі краєвиди, могутні високі смерекові ліси, невимушена атмосфера, вечірнє підсвічування доріжок нічними ліхтарями, гарні посиденьки біля палахкотіння вогню ватри,  - все це про Царинку.



Будиночки-котеджі у Царинці були для мене приємною несподіванкою, бо перенесли мене у спогади літа 2007 року. Я майже всі три дні відпочинку ходила і повторювала одну фразу: "Як же ж воно мені нагадує ті часи! Як гарно! :)".  Трошки перенесусь туди - у мене була можливість поїхати на літо працювати в дитячому таборі в Сполучені Штати Америки і проживати все літо в одному з дерев'яних будиночків табору. Це були гарні часи, наповнені досвідом і цікавими моментами. Царинка мимоволі нагадала ті каліфорнійські ліси, гори, шумну річку, яка там так само протікала серед гір. Але звичайно, ніщо не зрівняється з нашою українською природою і нашими Українськими Карпатами. Вони наші, гуцульські, зі своїми звичаями, культурою та історією. Люблю свій край! 




Для сімей з дітьми Царинка є ідеальним місцем. На території є невеличкий басейн, дитячий майданчик, є де бігати і гратися :) Можна взяти веліки в прокат, або пограти в настільний теніс.



Це був приємно проведений час :)
А ось і невеличке відео з тих вихідних :)


1 comment:

  1. Скадіть будь ласка, а це як я можу дібратися на поїзді до отеля Словьянка http://slovyanka.com/ ? Дуже потрібна ваша допомога як людей що там проживають. Можливо Ви навіть знаете дешевший варіант. Я хочу поїхати разом з дружиною найближчим часом.

    ReplyDelete