Thursday, June 16, 2016

Сирний Тарт з Полуницею (без випічки)

Я вже давно хотіла вам показати такий легкий у приготуванні "сирник", "сирний тарт" - можна будь-як назвати. І ось цей час настав! :)
Ви можете переглянути відео-рецепт на моєму каналі: 


Отже, для рецепту нам потрібно:
Рікотта - 250гр.
Домашній сир (творог) - 200гр.
Печиво (будь-яке, яке не є дуже солодке) - 200гр.
Полуниця - 150гр. (тут можна і полуницю, і будь-які інші ягоди)
Масло або оливкова олія - 100мл.
Ванільний екстракт по смаку
Цукор (кількість залежить від смаку), я додала 80гр.

Розтопити вершкове масло на водяній бані.

Подрібнити печиво в дрібну крихту до однорідного стану (за допомогою качалки або блендера) і перемішати з розтопленим маслом. Беремо форму (моя діаметром 22см) для торта і викладаємо на дно форми рівномірним шаром суміш з масла і печива, утрамбовуємо і ставимо остигати в холодильник на 20-25хв. (поки робимо сирну суміш).
Цукровий пісок, рікотту і сир (творог) добре збиваємо за допомогою міксера (можна творог перетерти через сито, щоб не було комочків).
Застиглий холодний корж заливаємо сирним кремом, прикрашаємо полуницею і після кладемо в холодильник до повного охолодження, приблизно від 40хв. до 2 годин.

Коли торт охолоне, можемо зняти бортик рознімної форми.

Залишилося прикрасити торт будь-чим по вашому смаку - горіхи, полити шоколадом, поливкою полуничною і т.д.

Дякую вам за перегляд. Обов'язково підписуйтесь на мій канал youtube - ставте лайки, залишайте коментарі і очікуйте ще цікаві відео! Мене це дуже мотивує і надає натхнення!
Смачного! :)


3 comments:

  1. Едітка ти просто молодець . Натхнення тобі творити такі чудові речі . Ніколи не задумувалась над тим як гарно можна оформити прості буденні речі а це виглядає просто шедевр . Це велике вміння знаходити красоту в простоті .....

    ReplyDelete
  2. Забула поставити коми , а як прочитала ))))) стало смішно вибачаюсь

    ReplyDelete
    Replies
    1. Олічка, тільки побачила твій коментар. Дуже дякую за нього, за побажання! Мені дуже приємно! :* Я все зрозуміла, не вибачайся! :) Надалі буду творити і сподіваюсь, що такі маленькі відео принесуть користь і насолоду іншим :)

      Delete