Tuesday, December 8, 2015

Easy Apple Charlotte | Шарлотка з яблуками



Мене часто питають як я роблю шарлотку або простий бісквіт з фруктами. Ось вирішила показати (відео) і описати :) Все дуже просто і зовсім не займає багато часу, що для себе я завжди підкреслюю :) З такого тіста можна робити і кекси або мафіни - Muffins.




Нам потрібно:

Яблука - 5 шт.
Яйця - 4 шт.
Борошно - 1 ст.
Розпушувач - 1 ч.л.
Цукор - 1 ст.
Кориця - 2 ч.л.

Миємо яблука і чистимо від шкірки. Нарізаємо на різні кусочки, я стараюсь завжди нарізати смужками або пластинками.


А тепер робимо тісто!
Вбиваємо 4 яйця в посудину і поступово додаємо 1 стакан цукру (коричневий або білий, різниці немає). 


Ретельно перемішуємо; можна вручну, але якщо маєте міксер -  чудово. Вручну досить довго прийдеться збивати. 

Після того як збили яйця з цукром, додаємо 1 стакан борошна з розпушувачем. Гарно перемішуємо. І можна по смаку додати 1 ч.л. кориці.


Тісто готове! Швидко, правда? :)

Розігріваємо духовку до 180*. 

Готуємо форму - у мене кругла, діаметром 20 см. Змазуємо її рослинним маслом і притрушуємо борошном.

Виливаємо половину тіста у форму, і викладаємо на тісто яблука. 
 Решту тіста заливаємо зверху на яблука. 



Випікаємо 25 хвилин, перевіряємо готовність сірником або зубочисткою.
Я зазвичай посипаю або просто цукровою пудрою, або пудру змішую з корицею.

Ось така пухка і гарна шарлотка вийшла у мене :)


Гарного і швидкого випікання, господиньки :) 

No comments:

Post a Comment