Tuesday, May 12, 2015

Шоколадні мафіни з банановим сюрпризом


Чесно кажучи, мафіни - це найпростіше, що може бути з випічки.
Мабуть ви вже помітили, що я люблю випічку і для мене важливо, щоб це було економно у часових витратах на приготування :) Так як, у мене є маленький помічник - наш син, який ні в якому разі не пропустить момент допомогти мамі :) Тому виходить, що одною рукою я замішую тісто, другою дістаю з холодильника інгредієнти, а біля ніг тримаючись за мене стоїть мале пташеня, яке просить уваги :) В результаті, встигаю з сином комунікувати і пекти смаколики. Частіше, всю випічку я роблю ввечері, коли приходить чоловік додому з роботи і може допомогти з мацьопою. Одним словом, мені подобається цей процес. Це вчить втриччі швидше виконувати поставленні перед собою задачі, і не тільки в приготуванні чогось смачненького :) 

Отже, переходимо до рецепту наших смачнючих шоколадних мафінів. Інгредієнти дуже прості, вони завжди знайдуться на любій кухні. А якщо ви страждаєте залежністю від шоколаду, як і я, то цей рецепт однозначно для вас :) 
Вони виходять з м'якою і пористою серединкою. З дуже шоколадним, не приторним ароматом. І найголовніше, бананове пюре, яке робить мафіни пухкими, що аж тануть у роті. 
Тут головне, щоб банан був не переспівший, а навпаки трохи зеленкуватий. Тоді у вас вийде трохи липке всередені тісто з невеличкими кусочками банана. Розгортаєте  корзинку мафіна, розламуєте його, відкусуєте шматочок шоколаду, і раптом, банановий смак :) Це щось!

Сухі інгредієнти змішуємо окремо в одній посудині, а рідкі - в іншій.

Перша посудина - сухі інгредієнти:
Борошно - 300гр.
Какао-порошок - 80гр.
Розпушувач - 1 ст.л (так-так, столова)
Сода - 1/2 ч.л.
Цукор - 250гр.

Ретельно змішуємо все віночком.

У другій посудині розімніть один банан виделкою (можна два середніх).
Обов'язково візьміть трохи зелений банан - залишаться маленькі шматочки і так буде ще смачніше. Сюди ж додаємо:
Яйця - 2шт.
Вершкове масло - 100гр. (попередньо розтопивши його в мікрохвильовій, або в маленькій каструльці. Головне, не дайте маслу закипіти, інакше воно втрачає корисні властивості. Я тримаю масло в маленькій каструльці над конфоркою 1-2см., поки все масло не "розтане").
Хороший йогурт - 200гр.
Шоколадні крапельки (термостійкі) або просто поріжте чорний шоколад. У мене був порізаний чорний шоколад і він, не розтанувший, де-не-де попадався в мафіні :) 

Все це ретельно змішуємо. І додаємо в сухі інгредієнти.
Тісто повинне вийти досить густим.

Підготуйте форму і паперові корзинки. Накладайте тісто близько на 3/4 заввишки, тобто без гірки, вони добре піднімуться в духовці і самі.

Я випікаю  при 200С, 12-17хв. Готовність перевіряйте зубочисткою після 10-ої хвилини. Вона повинна бути майже сухою.
Дайте мафінам повністю вистигнути.
Щоб готові мафіни не підсихали, я зберігаю їх в контейнері або в зіплоці (пакетик з застібкою). 

Ось які у мене вийшли шоколадні красені 











No comments:

Post a Comment