Tuesday, December 15, 2015

Happy Birthday Andrii Junior!

4 серпня минулого року народився Андрійко - наша радість, наше натхнення, наша любов! :)

Ми довго стояли перед вибором: святкувати чи не святкувати день народження нашого маленького іменинника. І прийшли до рішення, що зробимо просто гарну пам'ятну фотосесію з тортиком і великою цифрою 1 :) Керувалися ми думкою про те, що всі наші рідні знаходяться далеко, а отже приїхати вони не зможуть. Також немаловажним було і те, як  Андрійко взагалі сприйме це дійство; що він буде розуміти, якщо ми зробимо велике дитяче святкування. І так як ми усвідомлювали, що син мало що розумітиме і запам'ятає з того всього, то вирішили замовити тортик у Б І Л К А і зробити чудові фото на пам'ять у моєї чудової подруги Юлії. Мабуть це найкраща пам'ятка для дитини такого віку, яку ми знаємо :) А невдовзі поїхали на море з дитям! ;) 
Зараз, переглядаючи фото, я ще більше переконуюся, що ми зробили правильно і для нас цей варіант був чудовим :) 

Щиро дякую Білочці за смачний тортик і стильне оформлення, за ваш прекрасний мінімалізм, який дуже надихає! Все було саме так, як я і хотіла! Ви молодці і наша сім'я завжди захоплюється вашими корисними смаколиками :)  
Вдячна за гарні живі і емоційні фото Юльчикові :* Світла і дуже творча дівчина! Щиро рада, що колись познайомилися з тобою і відтоді наші дороги досі пересікаються ;) 

Перший рік минув дуже швидко! 
І коли я згадую слова всіх моїх матусь-подруг -"насолоджуйся кожним моментом з дитинкою" - я розумію про що вони говорили. Зараз я такі ж слова кажу усім новоспеченим матусям і батькам ;) Це цінна порада і я щиро вдячна за неї кожній подрузі, яка казала мені її :) Не дивлячись на різні періоди, які бувають в маленькому віці у мацьопи (коліки, вічне недосипання, втомленість - так, у нас це все було, звичайно), я завжди собі цю пораду пам'ятала і старалась з нею знаходити у всьому позитив. Як не знаходити позитив у кожній миті, як у мене на руках абсолютно здорове чудове малятко, у якого є тільки наша маленька поки сім'я, тільки наша любов, тільки наше тепло? :)   
Нехай наш кожен рік наповнюється любов'ю, чудом, позитивом та радістю ще дужче!

Трохи фотографій з нашого серпневого свята  






















 






No comments:

Post a Comment